Retkipaikka.fi - uusia retkikohteita ihan naapurista



Tornionjoki
Alun perin minun piti aloittaa tämä vuosi rauhassa. Keskittyä lapsiin, perheeseen ja omaan hyvinvointiin tietysti. Koska minä olen minä, tajuan nyt, että en osaa vain olla. Osaan laiskotella ja osaan jättää asioita tekemättä, mutta parhaimmillani minä olen kun minulla on mielenkiintoisia projekteja ilmassa - sopivassa määrin tietysti.  Silloin olen aktiivisempi myös lasten kanssa. Ilman niitä minusta tulee todella vetelä ja vaivun ehkä omiin oloihin helpommin.

Valokuvaaminen on luonnollisesti osa minua ja se sopii myös tänne Lappiin paremmin kuin nenä päähän. Valokuvaamisen kannalta olen rakastanut aikaamme täällä. Valokuvaaminen omaksi iloksi ei vain riittänyt, joten kehitin tämän blogin, jossa voin jakaa tuotantoani teille. On ollut kiva huomata, että jaksatte lukea höpinöitäni uudestaan ja uudestaan, vaikka en ole mikään super kirjoittaja. Onneksi kuvat onkin ne tärkeimmät!

Nyt olen kehitellyt itselleni uuden projektin tämän blogin rinnalle. Olen aloittanut kirjoittamaan retkipaikka.fi-palveluun. Aiheet ovat samoja mitä täällä blogissa – retkikohteiden esittelyä, mutta hiukan ehkä erilaisella vivahteella. Jos palvelu ei ole sinulle tuttu, niin kyseessä on sivusto / applikaatio, josta löydät parhaiten retkikohteita ympäri Suomea. Löysin itse palvelun noin 1,5-vuotta sitten ja olen siitä asti käyttänyt sitä aktiivisesti. Muiden kävijöiden omakohtaiset kertomukset retkipaikoista ovat avanneet kohteita paremmin ja syvällisemmin. Niistä saa myös lisä vinkkejä reitteihin, esim. pääseekö kohteeseen lasten kanssa. Kannattaa kurkata, saatat löytää ihan uuden paikan naapuristasi.
Aavasaksalta Övertorneån suuntaan

Matkalla Rovaniemeltä Ylitorniolle
Saa nähdä mihin kaikkeen tämän vuoden aikana kerkeän sotkeutua ja minkälaisiin paikkoihin tämäkin projekti minut ja perheeni vie tänä vuonna.
Aavasaksa Övertorneåsta kuvattuna


Kommentit

  1. Tykkään tuosta pilvien heijastuskuvasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, se oli ensimmäinen kerta kun näin Tornionjoen noin tyynenä.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Övertorneån maauimala ja uimaranta

Pääsiäisreissu Luulajaan

Tornionjoki- Suomen toiseksi pisin joki