Pimeässä kuvaaminen

Pimeässä tai hämärässä kuvaaminen ei ole ollut minun juttuni. Nyt löysin täältä valokuvauskurssin, jossa harjoitellaan pimeässä kuvaamista. Ihan mahtava tuuri! Olen tähän mennessä katsonut kateellisena muiden kuvia tähtitaivaasta tai kuusta. Ehkä pian minä otan niitä itse!Tosin tähtitaivaskuvat tuntuvat vaativan liikaa jälkikäsittely minun hermoille (ja ehkä taidoille), mutta katsotaan mitä tämä neljän viikon kurssi saa minussa aikaiseksi.

Ensimmäisellä tunnilla saimme tehtävän yleisesti kokeilla pimeällä kuvaamista -  auringonlaskua, sinistä hetkeä, revontulia tms. Toinen tehtävä oli kuvata kynttilää. Mitäs mieltä olette, voisikohan näiden kuvien kanssa mennä tunnille ?






Kommentit

  1. Kauniit kuvat <3 Wau!

    merikapteeninvaimo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Pimeäkuvaaminen kiinnostaa itseäni kovasti. Kurssista olisi varmasti hyötyä, jotenkin ei vaan ole löytynyt sopivaa hetkeä osallistua sellaiselle, joten olen netistä lueskellut ohjeita. Ehkä vielä jonain päivänä pääsen kurssillekin.

    Tottakai noiden kuvien kanssa kehtaa mennä! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Övertorneån maauimala ja uimaranta

Pääsiäisreissu Luulajaan

Tornionjoki- Suomen toiseksi pisin joki