Rentoutumista

Piirtäminen on yksi rentoutumismuodoistani. Joskus haaveenani oli, että osa työstäni koostuisi piirtämisestä ja kyllä se vieläkin silloin tällöin ponnahtaa mieleeni. Varsinkin nyt, kun olen kotona. En tiedä olisiko se silloin rentoutumisen muoto tai riittäisikö siihen taidot, mutta haaveitahan saa olla, eikö vain ? ;)

Olen aikaisemmin pitänyt vähän hölmönä tuhertaa kortteja, joiden vastaanottajaa ei vielä tiedä, mutta toisaalta liian usein tulee niitä tilanteita, kun pitäisi olla kortti valmiina. Kiireellä korteista ei tule niin ihania kuin haluaisi eikä parhaimmat ideatkaan pääse oikeuksiinsa. Samalla, kun lapset ovat piirtäneet tai askarrelleet olen koittanut tehdä jotain omiakin juttuja. Tosin hankalaa se on. Parhaimmat jutut saan tehtyä sen jälkeen, kun lapset ovat jo siirtynyt leikkimään ja minä jään "korjailemaan roskia pois". Kukaan ei tarvitse apua juuri kesken viivan tai värityksen, eikä kukaan tarvitse juuri sitä samaa kynääkään - kuinka luksusta :)






En tiedä tuleeko koskaan lähetettyä näitä kortteja, koska talossa on kaksi muutakin korttitehtailijaa, mutta ehkä annan jonkun muun lähettää nämä :) Yksi haaveeni onkin, että minun tekemiä kortteja olisi joskus myynnissä - niin valokuvista tehtyjä kuin piirrettyjäkin. Nykyään ihmiset lähettävät vain niin vähän kortteja, että näinköhän se kannattaisi. Kaikki kutsut tuntuvat tulevan tekstiviestillä...plaah! Tätä en kyllä ole meidän lapsille voinut kertoa, koska minä olen tässä hyvin vanhanaikainen. Kutsukortit tehdään ja lähetetään, varsinkin pienet lapset, jotka tekee aina söpöjä kortteja taidoista riippumatta.

Tällä hetkellä olen ihastunut tekemään hyvin simppeleitä kortteja piirtäen. Osittain vain vasta hahmottelen ja testailen miltä joku näyttäisi, mutta osasta on tullut suoraan kortteja. Teemat vaihtelevat lasten synttärikorteista, syksyisiin teemoihin ja pian joulukortteihin. Kesä ja kukat on tietysti vakioaihe, jota kuitenkin koitan vältellä tällä hetkellä.


Kuinka te rentoudutte ? Löytyykö ruudun takaa muita kynän kanssa rentoutujia ?
Lähetättekö te enää kortteja kenellekään ?

Hyvää viikonloppua!!!



Osa näistä kuvaamistani tuherruksista ei ole edes ollut valmiita tuossa vaiheessa.






Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Övertorneån maauimala ja uimaranta

Pääsiäisreissu Luulajaan

Tornionjoki- Suomen toiseksi pisin joki